Megvettük tegnap a babakocsit, végül egy egészen más típus mellett döntöttünk, az ABC Design Rodeo (ezt figyeeeeeeld) babakocsijában fog ringatózni Barnabás sejhaja.

Csodás rombolást vittünk végbe a Brendonban, mialatt kiválasztottuk a megfelelő hintót az Úrficskának: le-föl pakoltuk a babahordókat, sportrészeket, mózeseket, és mikor félelemmel teli és idegességtől villogó szemmel odajött az eladó, akkor egy köszi, intézzük-kel ráztuk le.

Aztán megnyugodott a srác és átváltott kedves üzemmódra, mi pedig életünk végéig hálásan gondolunk rá...

Barnus folyamatosan pakol a hasamban, szuperaktív, és én ezt nagyon élvezem. Jó tudni, hogy jól van. Szól, ha leért a kínai kaja vagy a mekis adag (reeettenetesen rákattantam a junk-foodra, egyetlen menségem, hogy nagyon keveset próbálok enni belőle).

Lassan 4 kiló plusznál tartok, ami szerintem nem annyira borzasztó, és továbbra is hatalmas szeretettel növesztgetem az én kis sütipókomat. (Barnabást. Nem a seggem. Barnabás a sütipók.)

A bejegyzés trackback címe:

https://almafa.blog.hu/api/trackback/id/tr171517986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.11.11. 22:58:01

Ne haragudj, tudom, hogy öröm, de örülni, hogy csak ennyi-meg annyi kilót szedtem föl, kicsit visszatetsző. Azt megértem, aki terhességi cukros és azért figyel a szénhidrátra, és persze meg nem kell két ember helyett enni, és kinyúlt mackóban szoptatni a játszótéren, de akkor is, na. Kicsit olyan, mint azok, akik nem esznek terhességi vitamint, mert "nagy lesz a baba". Arról nem beszélve, hogy másoknak eléggé fájdalom ezt olvasni, mert esetleg más alkatuk van. Amúgy mit tud ez a kocsi? És nem dolgozik szuper árréssel a Brendon?

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2009.11.12. 08:03:13

Ó, nem haragszom. De azért ez ugye mégiscsak az én blogom, így továbbra is azt írok bele, amit gondolok. Biztos vagyok benne, hogy ha valakinek ez nagyon fáj, akkor majd nem olvassa...

Egyébként én a 20 kiló hízást letudtam a terhesség előtt, úgyhogy kilátástalan harcot folytatok a védőnővel és a dekákkal, többé-kevésbé sikeresen - végre valami, ami viszonylag úgy megy, ahogy mennie kell.
Minden nap ettem terhességi vitamint...
És nagyon csendben, nagyon halkan megjegyzem, hogy ez a blog Barnabásról és rólam szól, és elsősorban magamnak írom...

Mozart06 2009.11.12. 12:09:17

Nekem teccik Barnabás járgánya.:) Remélem majd egyszer megengedet és én is tolhatom, már ha benne lesz Barnabás sütipók is!:)

Amúgy meg mindenkinek szíve joga és pénztárcája eldönteni, mit hol vesz meg. Az árrés firtatása pedig .... inkább nem írnám le.

Hajrá Sütipók növesztgetése!:)

MyLife79 2009.11.12. 16:45:43

Na szóval eldőlt végre a járgány, szuper :) Egy döntéssel kevesebb :)
És nekem is tetszik :)

Én is kérek sorszámot a tólógatásra!!!!
süti beállítások módosítása