Jippijé, a gyerek jól van, a 20. heti naaaagy genetikai ultrahangon a főorvos úr először a kukiját látta. Mondta is, hogy "Anyuka, most megnézzük, mi újság az agyával, reméljük az is így ki van fejlődve, mert ha nem, akkor 18 év múlva nagy bajuk lesz vele":)

Megnyugtatásul... ki van fejlődve. Mindene. Tökéletesen. Olyan kis szép, hogy az nem is igaz!

Már vettem bundazsákot (nyuszis), bodyt (kiskutyás) és oldaltzsebes nadrágot (kantáros, plüss, világoskék, vonatos). Van öntapadós béka a kádba (kád még nincs), levél formájú párásító,  szóval alakul a kis kelengye is. Kinéztem a babakocsit is, szerintem nagyon vagány.

A bejegyzés trackback címe:

https://almafa.blog.hu/api/trackback/id/tr861446893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.10.13. 20:35:30

Van lifted? Ha van, az kell, hogy beférjen. A kocsiba is be kell férni. Amúgy a sokfunkcióssal nem értek egyet (tudom, hogy szinte csak ezt kapni) mert pl. a tökéletes 6 hó után a sportkocsi. quinny vagy chicco. 6 kilósak, az enyém egy kézzel nyitható, (esernyőre) csukható. Ha lesz másik, akkor meg nem árt, ha erre lehet testvérfellépőt szerelni. Amúgy meg úgyis sajna csak használatban derül ki, milyen lenne jó. :) Nekem Stokke-ra fáj a fogam, de nem fogok 240e-t fizetni érte.
süti beállítások módosítása