GoldenApple 2010.01.17. 17:07

Elhatalmasodott

rajtam a fészekrakó ösztön.

Katalogizáltam a fényképeket, téma- és ünnepkör szerint csoportosítottam a képeslapokat, a dekorációs eszközöket és szín szerint szétválogattam a karkötőimet.

A dolog elkeserítő és abbahagyhatatlan. 

További terveim:

  • az összes régi mesekönyvünket domestosos törlőkendővel megtisztítom a közel 30 éves portól és légmentesen elzárom
  • a dekupázshoz a szalvétákat egyenként lefűzöm (lehetőleg téma szerint)
  • rendet rakok az írószeres fiókban (már szétválogattam a tűzőgépbe való kapcsokat méret ÉS szín szerint
  • már kitöröltem minden felesleges adatot a laptopomról
  • szétválogatom a kásagyöngyöket, amik ömlesztve vannak a gyöngyös dobozban, és kicsi kindertojásokba fogom szortírozni

 

Szerinted????

Már saját magamat is idegesítem, még jó, hogy Medvi nincs itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://almafa.blog.hu/api/trackback/id/tr311679819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása