"találjuk meg a megfelelő pelenkázótáskát" projekt.

... merthogy még mindig nem leltem rá, evvan, nagyok az igényeim. Egy sima szütyő funkciójú tásenykára sajnálnék 10e Ft-ot kiadni (mármint ilyen babás kategóriában, egyébként sokkal többet is költöttem már táskára, de abba soha nem raktam szaros pelenkát), ami meg pelenkázólapos, hűtős, az meg 

1. itthon nincs

2. 37e Ft.

Ami azért egy pöppet sok, na.

Vizes vagyok, mint állat, akkora  ahasam, hogy ekkora nincs is, és tegnap a zihanyzásnál komolyan felmerült bennem a gondolat, hogy ha beszállok a kádba, benyomódik alattam a kád alja. 

Már 7 és fél kilónál járok, momentán nem hajlik a bokám és a csuklóm sem úgy funkcionál, ahogy kellene. Hihetetlen ingert érzek, hogy kolbászkrémes kenyeret egyek francia salátával, majd az egészet lenyomjam egy kis nutellával, de hősként ellenállok, hisz tudom, hogy a reggelire betermelt 3 szelet után ez most túlzás lenne, így marad az alma, és az egészséges, meleg ebéd.

Azért van még remény és van még öröm a mai napra: megyek a sminkes boltba, valami széppel meglepem magam.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://almafa.blog.hu/api/trackback/id/tr231681763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása