Eddig

  • csipke melltartóba tettem
  • drámai pillanatokban kaptam elő
  • felpolcoltam a megfelelő ruha alá
  • leettem
  • csillámport/selyemport szórtam rá
  • parfümmel porítottam

 

Most

  • olyan, mint a McDrive, nem kell sokat várni és ontja a kaját
  • minden erőfeszítésem ellenére elég nyúzott állapotban van (kb. mint literes leeresztett bőrtömlő)
  • fáj, mint állat, és központi kérdés, hogy sikerül-e elmasszíroznom benne a csomókat
  • Barbie ikersátor méretű praktikus, szoptatós, pamut melltartókba dugom
  • babahányás borítja

 

Mi az? Megfejtéseket a szerkesztőségbe. De majd a chicco krém móresre tanítja. Összetevőiből ítélve van rá remény.

A bejegyzés trackback címe:

https://almafa.blog.hu/api/trackback/id/tr841787785

Banović Strahinja 2010.02.25. 00:41:41

Ez a csillámpor ez érdekes, határozottan érdekes.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.02.25. 01:19:19

Én nem tudom mi ez, de le kéne fertőtleníteni.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.02.25. 08:36:55

Semmilyen krém nem ér semmit, viszont gyereket szoptatni nagyon jó a gyereknek is, neked is. A csillámport meg a többit elfelejtheted, de a pozitív oldalon ott lesz egy boldog gyerek, aki nem akar majd cigizni, mert nincsenek kielégítetlen igényei, sokkal kisebb eséllyel lesz magatartászavaros, mert csecsemőkorában ölelték eleget, nem lesz szeretethiánya, jó fogai lesznek és nem kell fogszabályozásra hordani egy rakat pénzért, szeretni fogja az anyját, de nem akar rajta lógni örökké, ugyanis lógott rajta épp eleget akkor, amikor annak ideje volt, stb, stb. És hogyha már így a jövőbe látunk, akkor te sem leszel fogékony különféle rákokra, és boldog, elégedett asszony leszel annak biztos tudatában, hogy megtetted, amit a természet neked adott, és rád rótt, világra hoztad, és tápláltad a gyermekedet. (Minél tovább, annál jobb. Ne hallgass senkire, csak magadra és a gyermekre.)
Én ezt huszonévvel ezelőtt csináltam, gondolhatjátok, felejtős minden porcikám, de a közben felnőtt boldog utódok, és persze sok minden más miatt is ez a legkevesebb.

Welka 2010.02.25. 09:24:40

Abszolút egyetértek az előző bejegyzéssel.
Csak annyit tennék hozzá, hogy ha nem szülsz, nem szoptatsz, akkor sem lesz olyan a melled 40 évesen mint egy 20 évesnek. És akkor ráadásul nincs is egy csodálatos gyereked - legfeljebb egy plasztikai műtéted :(

tordav · http://szimulacio.blog.hu 2010.02.25. 09:29:58

@miriamele:

ez kábé egy Freud elmélet :D még hogy nem fog cigizni, sztem nem ettől függ...
süti beállítások módosítása