GoldenApple 2010.02.25. 16:09

Miért?

 Miért kék az ég? Miért zöld a fű? Miért nyílnak tavasszal a virágok? Miért édes a csipkeszörp?

Miért akkor fossa hátközépig magát a gyerekem, amikor

  1. tisztába tettem a pisis pelenkából
  2. leápoltam a köldökcsonkot
  3. letöröltem a pisimaradványokat
  4. bekrémeztem mindenhol
  5. visszaadtam rá a bodyt
  6. és a rugdalózót is
  7. ÉS az ÖSSZES kapcsot bekapcsoltam, patentoltam, rögzítettem???

 

Miért?

És miért kétszer?

A bejegyzés trackback címe:

https://almafa.blog.hu/api/trackback/id/tr11789890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása