GoldenApple 2010.05.25. 10:11

Mit keres

 egy dobozos sör a pelenkázótáskában??? - kérdeztem felháborodva a Medvét.

- Hát, ha csak egy, akkor nagyon szomorú vagyok.

- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááááááááááááááááááá, itt a második is!-kiáltottam.

- No, akkor megnyugodtam, Nyuszkó. Tulajdonképpen a "sörösdobozokkal hűtés" módszer a tápszer fehérjekicsapódása ellen van. Bizony. Nem élvezeti célokat szolgál. És hopp, már nincs is szükség a hűtésre - mondta, majd megitta mindkettőt. Hiába, öröm a lakásfelújítás.

 

Tegnap egyébként a Skanzenban voltunk, így komondor mellett, szabad ég alatt, csujogatós zenére tettem tisztába a fiamat, akit aztán délután elrabolt a nagymamája, és -mivel kinőtte a sapiját- egy "Szüleim! Fáznak a füleim!" felkiáltással adott vissza.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://almafa.blog.hu/api/trackback/id/tr972029549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása