GoldenApple 2010.10.14. 10:00

Hírek

Barnabás ma 8 hónapos. 9800g, 73 cm, okosügyesaranyos. Ezt onnan tudom (mármint nem azt, hogy okosügyesaranyos, hanem a többit), hogy tegnap felhívtam a védőnőt, és mondtam neki, hogy bevinném a szervízbe a gyereket, mégiscsak 8 hónapot futott, mondják meg, kell-e valamit javítani rajta. Miután átvizsgálták, kiderült, hogy csak olajcsere (új tápszer) kell, a többi funkció remekül szuperál.

Dumál. Mármint nem idéz Puskint, nem erről van szó, de én például Ghiiiiiiiiii vagyok (gondolom az Ágiból), anyu Oóóoó, az apja meg néma áhítatos csend és széles mosoly.

Mozog, megállíthatatlan lakáson belül. A kutya csak akkor érdekes, ha a szájából ki kell venni a kaját. Olyan dolgokkal nem is játszik, aminek a következménye ne lehetne égési/szúrási/önakasztási és/vagy halálos kimenetelű baleset. Jól ézed, rohanok utána. És ma hajfestés lesz, szerintem megőszültem:)

A bejegyzés trackback címe:

https://almafa.blog.hu/api/trackback/id/tr852370669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása