GoldenApple 2009.08.24. 09:54

... a strandot

Bizony-bizony, én belemerészkedtem a Balcsiba. Imádok úszni, olyan meleg volt, hogy a hajam leolvadt rólam, a doki nem tiltotta, úgyhogy "miért ne?" gondoltam és a gondolatot tett követte.

A terhes Barbie akcióba lendült: sötétrózsaszín bikini (még nem akkora a hasam, hogy ciki legyen, jövőre meg ugye olyan feszes leszek már, hogy nem indokolt a sátor-fürdőruha).

Lubickolás, uszikázás, strandi-mandi, aztán egy egy telefon a barátnőmnek.

- És tényleg, azt nem is mondtam: úsztam a Balatonban. Szerinted sem gáz, ugye? Mármint így terhesen.

- Jaj, ugyanmááá, van, aki bele is pisál. Egy kis puki nem számít, nyugi.

- Nem PÚZTAM!!! ÚSZTAM!!!

- Ja...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://almafa.blog.hu/api/trackback/id/tr211334234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása