GoldenApple 2011.09.26. 15:50

No kérem.

 Csipeszkének csak ezen a hétvégén 4 pár cipőt vettünk (leárazás varázsa), de ahogy elnéztem, komoly véleménye van arról, hogy melyiket hajlandó felvenni és melyik az, ahol hosszas full kontakt birkózásra (értsd: ahol nemcsak mímelik, hanem valóban odabacnak) számíthatok. Hurrá. Most épp a porszívó zsinórját tekeri a nyaka köré, 

 

....

 

 

már nem, 

 

....

 

de, de elvettem tőle, most pedig megyünk és folytatjuk a játékot,

  • én csikizőszörny leszek, ő meg hős, aki tűri
  • ő lesz a fő-fő takarítómester, én meg a szolga, aki felporszívóz
  • vagy vihetem a hátamon
  • vagy kiskutya lesz és hangosan kacag, ha megkérdem, hogy hol a Morzsi kutya? (itt jegyzem meg, hogy Drazsé ezt a játékot ha-lá-lo-san unja)
  • vagy főzünk, és ő a szuperkeverő
  • vagy megkakiltatjuk Brútuszt, a plüsskutyát (ráültetjük a bilire, Barnus nyög, én meg horkantva röhögök)

Hát így vagyunk mostanság.

A bejegyzés trackback címe:

https://almafa.blog.hu/api/trackback/id/tr943257974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása