GoldenApple 2009.11.16. 18:36

Ma megkapom az

új influenza elleni oltást. Nem keveset sakkoztam, tépelődtem, olvastam és szenvedtem, mire elmondtam a Medvének az érveket pro és kontra, no meg a konklúziót, ami annyiban merült ki, hogy:

...jaaaaaaaaaaaaj, de k.rvára nem tudom, mi legyen. Jaaaaaaaaaaaaj.

Majd utána együtt sakkoztunk, tépelődtünk, olvastunk és szenvedtünk. Megfigyeltünk. Érveltünk.

És megkapjuk ma mindketten az oltást. Nem, nem a vírus miatt aggódtunk, hanem a tüdőgyulladás - keringés összeomlás kombó miatt. A vírus nem ér le Barnabáshoz. Viszont hamarosan akkora lesz, hogy összenyomja a tüdőmet, ami így esélytelenné válik a gyulladással szemben.

Szóval elszántuk magunkat, remélem, jól döntöttünk.

És hogy ne csak az oltásról essen ma szó, vettem egy pelenkázólapot. Kék. Elefántos.

A bejegyzés trackback címe:

https://almafa.blog.hu/api/trackback/id/tr911529859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babek 2009.11.21. 11:22:39

Ne aggódj az oltás miatt! Én hasonló helyzetben vagyok, csak még sokkal kisebb pocaklakóval és a dokim egyértelműen kiállt az oltás mellett - én minden népszerű ellenérvet felhoztam, de lekeverte, mert ő már 4 éve minden kismamáját oltatta a szezonális ellen (aminek ugyanaz az vivőanyaga) és még nem látott mellékhatást. Pedig a legtöbbjük azóta már második gyerekkel ment vissza Hozzá!
Egy májusi - gyönyörűen sminkelt ;-) - mennyasszony
süti beállítások módosítása