most vasárnap lesz 16 hetes (mielőtt valaki megkérdezi, a hozzátáplálás és az oltások miatt szokás fél éves koráig hetekben számolni), de profin tudja érvényesíteni az akaratát (szerintem azért volt akkora a hasam, mert a gyerekkel egy personal life coach is odabent lakott. Valószínűleg ugyanaz a személy, aki Bin Ladent, a Vaslédit és Dr House-t is kitanította).

Gőgicséléssel kezdi. (Jó fej vagyok, tündibündi, gyere ide, kegyelmes leszek, vigyorgok rád, aztán megteheted, amit akarok)

Jön a tompa torokhang  - (De most gyere ide)

Nyöszörgés - (nem hallod?)

Erősebb nyöszörgés? - (NEM HALLOD?Gyere, most még túsztárgyaló nélkül hajlandó vagyok beszélni)

Nyafogás - (Háromig számolok.)

Erős nyafogás, vörösödő fej - (a t.köm tele, már túsztárgyalóval sem vagyok hajlandó. Mit képzelsz? No majd én megmutatom, hogy...)

Brutál sírás piros fejjel -  (Szarok a kifogásaidra, késő bánat, már ne lóbáld azt a szaros csörgőt, eddig kellett volna, nem érdekelsz, akkor sem érdekelsz, inkább becsukom a szemem, és...)

Brutál sírás, nagy szünetekkel (nem, nem hagyja abba, csak erőt gyűjt) és lila fejjel (komolyan. Pulóvernek szép lila, de a gyereked fején nagyon rémisztő a látvány) - (Tommmmmbolj vihar, pusztuljon mindenki, rettegjen a föld, Barnabás haragját felkeltettétek, alávaló férgek).

 

Hát így. Ez még a tündibündi fej, de ne tévesszen meg. Már én se veszem be. Csak álca:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://almafa.blog.hu/api/trackback/id/tr302052718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása