GoldenApple 2010.11.23. 15:56

Ösztön

 Akkor és ott egy életre megjegyeztem. Édes, puha, selymes, hús, vér, zöld mező, alma, napsugaras párna, élet, meleg, fanyar gyümölcs, mosoly.

Ilyen illata volt a fiam hajának. 

Akkor és ott egy életre megjegyeztem. Már mindig velem marad, már mindig hozzám tartozik. Már sosem felejtem el.

A bejegyzés trackback címe:

https://almafa.blog.hu/api/trackback/id/tr402468192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manna74 2010.11.27. 09:47:18

A lelkem szárnyal!!!
Boldog vagyok, hogy ezt én is átélhetem!
süti beállítások módosítása