Bizony ám, a papucsomat is. Ragaszkodom a papucsomhoz, akkor kaptam Medvitől, amikor először jelezni akarta,hogy helyem van az életében, otthon vagyok az otthonában... egy csodaszép, bőr Berkemann papucsot vett nekem.

És most ki kell fertőtleníteni.

Rendben, odaadtam, én tévézek, ő meg fertőtlenít."Kloroformos vattát kell zacskóba tenni, belerakni a papucsot, jó lesz." Mit bánom én, csinálja ahogy akarja, kisebb gondom is nagyobb most ennél...hisz távozott a nyákdugó a testemből.

A szakkönyv szerint hamarosan szülni fogunk, nos, ez a császár miatt nem kétséges, de azért öröm és boldogság, hogy a testem is így gondolja.

Mámoros elégedettséget véltem felfedezni az Uram arcán... no nem a nyákdugó miatt, hanem kiderült, hogy kloroform nem volt itthon, ezért a papucsomat

  1. lemosta
  2. bedörzsölte belül benzinnek
  3. meggyújtotta (!!!)
  4. és most boldog, hogy milyen faszán ki van fertőtlenítve.

Én meg úgy röhögtem, hogy félő volt, hogy a burok is megreped.

A bejegyzés trackback címe:

https://almafa.blog.hu/api/trackback/id/tr541753481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemmodell 2010.02.12. 23:02:53

Annak idején, amikor abban a bizonyos topikban megírtam a csajoknak, hogy valszeg a nyákdugó távozott belőlem, az egyikük így reagált:
"Nyákdugesz el???? Akkor is hamarosan szülés lesz!"

Izgi...
Sokat gondolok Rád :) Hajrá!!!!

MyLife79 2010.02.14. 16:10:06

Hu drukkolok nektek! Valentin napi gyerkőc lesz vajon?

Mozart06 2010.02.15. 07:56:01

Mennek a drukkok, bár remélem azóta már meg is van Barnabás!:)
süti beállítások módosítása